I. Termeni si Condiții
Vă rugăm să citiți cu atenție Termeni si Conditii. Prin accesarea sau utilizarea oricărei părți a site-ului web, sunteți de acord să vă legați de termenii și condițiile prezentului acord. Dacă nu sunteți de acord cu toți termenii și condițiile acestui acord, atunci puteți părăsi pagina web.
Website-ul este deținut de RM NETWORK MANAGEMENT SRL.
1. Contul și site-ul ramispa.ro prin platforma FRESHA
1.1 Dacă creați un cont pe site prin platforma FRESHA, sunteți responsabil pentru menținerea securității contului și sunteți pe deplin responsabil pentru toate activitățile care apar pe cont și orice alte acțiuni întreprinse în cont.
1.2 Site-ul se prezintă spre utilizare în forma actuală fără garanții, materialele prezentate pe site sunt deținute de RM NETWORK MANAGEMENT SRL sau sunt procurate de pe alte pagini web în titlu de licențiere gratuit sau cu plată. Reproducerea, copierea în scop comercial și distribuirea ilegală a materialelor de pe pagina web www.ramispa.ro este complet intersiză și se va supune legii nr. 8/1996 de protecție a drepturilor de autor.
1.3 Datele și informațiile prezente pe site sunt doar pentru scopuri informative și pot fi modificate fără notificare. Recomandăm vizitare paginii de „Termeni și condiții” regulat pentru a fi la curent cu modificările. Dacă experimentați probleme de utilizare ale acestuia vă rugăm să ne contactați la hello@ramispa.ro.
2. Programare online
2.1 Formularul de programare online nu garantează terapeutul (decat daca este selectat prin aplicatia Fresha cu ❤️) sau ora selectată pentru terapie (aceasta pot suferi modificari de +/- 30m in functie de programari). Acesta are rol de înregistrare a programării. Confirmarea locului și terapiei se face ulterior de un consultant. Confirmarea programării se face fie prin SMS, Whatsapp sau telefonic.
2.2 Programările se pot face online, whatsapp sau telefonic.
2.3 În cazul programărilor achitate în avans, nu avem obligativitatea de a vă returna contravaloarea serviciului în caz de neprezentare, fiind un serviciu pe bază de programare cu titlu personalizat.
2.4 Pentru programările achitate în avans la sediu sau prin metode digitale (ex: ordin de plată, card bancar în platformă, transfer bancar din platforma online a băncii) unde clientul nu mai poate beneficia de serviciu datorită unor motive personale, acesta poate opta la un voucher personalizat cu valabilitate 6 luni de zile, cu condiția să ne înștiințeze cu minim 24 de ore înainte de programare.
2.1 Anularea programării
Vă rugăm să consultați “Politica de Anulare” mai jos cat si “Regulamentul nostru intern”
3. Plată serviciilor
3.1 Plata serviciilor se efectuează direct la sediul nostru, prin intermediului cardului bancar sau prin transfer bancar. Plata prin intermediul cardului bancar este oferită de un procesator de plăți extern.
3.1.1 Conturile IBAN sunt: RO13INGB0000999912965600 deschis la ING BANK sucursala București. (pentru RM NETWORK MANAGEMENT SRL )
3.2 Plățile se efectuează doar în lei.
4. Carduri cadou (Voucher cadou)
4.1 Cardul cadou este un document ce are o valoare atribuită sau un anumit tip de masaj. De valoarea respectivă clientul poate achiziționa un serviciu din cadrul salonului. Cardurile au diverse valori si se achită integral în avans. Cardurile cadou sunt în titlu propriu și se pot ceda altei persoane.
4.2 Cardurile cadou pot fi comandate online și ridicate de la sediu, comandate online și livrate la adresă sau cumpărate direct din cadrul salonului nostru. Plata cardurilor cadou se efectuează la sediul nostru sau online.
4.3 Cardurile cadou au o valabilitate de 6 luni din momentul achiziționării cardului.
4.4 Returnarea contravalorii voucherului cadou se poate face în mod direct, în termen de 14 zile calendaristice, către contul bancar al persoanei/companiei ce l-a achiziționat inițial, numai în condiția în care nu au fost utilizat pentru una sau mai multe sesiuni de terapie.
4.5. Cardurile cadou achizitionate, nu pot fi schimbate in bani.
4.1 Abonamente pentru masaje sau terapii
4.1.1 Abonamentele reprezintă un pachet de mai multe servicii predefinite pe care clientul le achită în avans. Abonamentele sunt de diverse valori și se achită integral în avans. Abonamentele nu sunt în titlu propriu, se pot ceda altor persoane. Abonamentele au o valabilitate de 2 sau 4 luni din momentul achiziționării. Contravaloarea abonamentelor nu se poate returna sub formă de bani către clientul ce solicită returul.
4.1.2 Contravaloarea abonamentelor, poate fi returnată integral la cererea clientului în termen de 14 zile de la achiziție , cu condiția să nu fi fost efectuată nici o sedință din respectivul abonament. Daca deja una sau mai multe terapii sau masaje din abonament au fost consumate și clientul nu mai poate beneficia la datele stabilite de servicii, părăsește localitatea pentru o perioadă, nu mai dorește prestarea serviciilor sau alte cauze, acesta se considera a fi incasat.
4.1.3 Clienților care au abonamente și nu se prezintă la ședință programată, sau anulează cu mai puțin de 12 ore înainte de programare, li se va considera efectuata sedința la care nu s-au prezentat.
5. Responsabilitatea clientului
5.1 Clientul i se aduce la cunoștință faptul că RaMi Spa – NU – prestează servicii sexuale sau cu conotații sexuale. Toate masajele și terapiile disponibile online cât și offline în salon sunt strict de ordin terapeutic sau holistic. Orice jignire sau comportament neadecvat față de terapeuții noștri nu este tolerată și va fi raportată către organele în măsură si excluderea din baza de date.
5.2 Clientul se angajează să achite, fără contestație, costul serviciilor aferente programării odată ce acesta a beneficiat de ele.
5.3 Clientul se angajează să se prezinte cu minim 10 de minute înainte de ora programării pentru ca prestarea serviciilor să decurgă conform programului. Dacă clientul întârzie cu mai mult de 20 de minute la programare, programarea se poate anula din oficiu și în cazul în care a fost achitată în avans costul acesteia nu se mai poate returna.
5.4 Pentru fiecare masaj sau terapie, angajații salonului, pregătesc special pentru client camera de masaj și terapie. Experiența fiind personalizată pentru fiecare client. Odată ce o programare nu mai este onorată sau se întârzie peste limita admisă la programare, programul angajatului dar și al salonului este decalat. Astfel vor avea de suferit clienții programați în aceiași zi.
5.6 Clientul se angajează să-și exprime liber orice sugestie, neclaritate sau nemulțumire la adresa de email hello@ramispa.ro sau direct angajaților/conducerii salonului. Susținem cu tărie libertatea de exprimare. Opinia dumneavoastra conteaza si ne ajuta sa devenim mai buni. Va incurajam sa ne impartasiti feedback-ul, sugestiile sau intrebarile, intr-un spirit constructive si respectuos. Suntem aici sa va ascultam si sa lucram impreuna pentru o experienta mai buna.
5.7 Un alt mod prin care Clientul poate da o notă calității serviciilor este prin intermediul paginii de Instagram, Facebook sau Google – RaMi Spa.
5.8 Clientul are obligația să se prezinte la data și ora programată la locație. În cazul în care 2 programari consecutive sunt anulate cu mai putin de 12 ore înainte, sau în cazul neprezentării, următoarea programare în cadrul salonului se va efectua după efectuarea a 100% din contravaloarea masajului sau terapiei.
6. Obiectele uitate
6.1 Depozitarea obiectelor uitate
- Orice obiecte uitate de client in spatial nostrum, vor fi colectate si depozitate intr-un loc sigur pentru o perioada de 30 de zile calendaristice de la data la care au fost gasite
- Dupa expirarea acestei perioade obiectele nepreluate, vor fi eliminate, conform legislatiei in vigoare.
6.2 Ridicarea obiecteleor uitate
- Pentru a ridica un obiect uitat, clientul trebuie sa ne contacteze telefonic sau prin email pentru a stabili o programare.
- La ridicare, clientul trebuie sa prezinte o dovada de identitate (bulletin, pasaport, permis de conducere) si sa ofere o descriere detaliata a obiectului pentru a verifica proprietatea.
- Daca un tert este imputernicit sa ridice obiectul, acesta trebuie sa prezinte o scrisoare de imputernicire semnata de proprietar, impreuna cu o copie a actului de identitate al acestuia.
6.3 Obiecte de valoare
- Obiectele de valoare (bijuterii, electronice, sume mari de bani etc) vor fi depozitate intr-un seif securizat
- In cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor de valoare din cauza unor conditii externe necontrolate (incendiu, inundatie), nu ne facem responsabili pentru daunele suferite.
6.4 Raspunderea noastra
- Ne straduim sa pastram obiectele uitate in conditii sigure, insa nu putem garanta inegritatea acestora in cazul unor evenimente externe neprevazute (furt, incendiu, inundatie).
- Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate care nu sunt reclamate in termen de 30 de zile.
- Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele pierdute in afara spatiului nostru (in parcare, pe drumul public, etc.)
7. Promoții sau oferte
7.1 Toate promoțiile de pe site-ul www.ramispa.ro sau aplicatia FRESHA pot fi anulate sau modificate fără notificare în prealabil. Pentru a vă menține la curent cu ofertele curente vă rugăm să accesați site-ul www.ramispa.ro sau aplicatia Fresha – RaMi Spa.
7.2 Fiecare ofertă/promoție disponibilă pe pagina platformei Fresha – RaMi Spa are un termen limită pentru valabilitate și poate fi supusă unor condiții. Toate condițiile și termenii de validare, valabilitate sunt menționați în pagina reclamei sau în anunțul publicitar.
7.3 Odată trimis formularul de ofertă/promoție vă asumați că ați citit și acceptat termenii stipulați în pagina campaniei.
8. Mărci
8.1 Brandul RaMi Spa, sigla, paginile de Facebook și Instagram sau orice pagină de pe un serviciu terț ce prezintă logo-ul și adresa companiei sunt în proprietatea RM NETWORK MANAGEMENT SRL.
8.2 Orice copiere sau duplicare a paginilor de social media sau a alor servicii, sub aceiași denumire și sub aceiași descriere și materiale grafice este complet interzisă.
9. Răspundere limitată
9.1 RM NETWORK MANAGEMENT SRL, nu-și asumă responsabilitatea pentru pierderi de date, compromitere de conturi, incapacitatea de accesare a paginilor din cadrul paginii web www.ramispa.ro. Accesarea paginii se face complet pe propria răspundere și nu există posibilitatea de solicitare de despăgubiri de orice natură.
9.2 RaMi Spa, nu își asum răspunderea pentru eventualele complicații fizice ce pot surveni în urma nedeclarării sau declarării faptului că suferiți de o afecțiune
9.3 Toate informațiile prezente pe această pagină web, inclusiv descrierea serviciilor oferite, sunt furnizate doar în scopuri informative și nu sunt considerate sub nicio formă ca sfaturi medicale profesionale sau consultații medicale.
9.4 Utilizând serviciile puse la dispoziție de noi, vă oferiți acordul ferm că nu utilizați serviciile noastre ca substitut pentru un consult medical de specialitate, ca tratament medical sau ca orice altă formă ce denotă neprezentarea dumneavoastră la o clinică specializată în tratarea afecțiunii dumneavoastră medicale.
9.5 RaMi Spa nu recomandă, promovează niciun produs, procedură, opinie sau orice altă informație ce ar putea fi menționată pe pagina unui serviciu, informațiile regăsite în paginile site-ului nostru sunt utilizate pe riscul dumneavoastră și nu garantăm sub nicio formă că acestea sunt adevărate, dovedite de teste medicale de specialitate sau dovedite de alte instituții acreditate.
9.6 Clientul este de acord că Tratamentele au doar scop terapeutic și nu ar trebui să fie utilizate dacă persoana care va primi Tratamentul este pe orice medicament care ar fi de așteptat să slăbească structura osoasă și / sau țesutul conjunctiv sau să ducă la sângerări sporite; aveți edem datorat insuficienței cardiace cronice sau insuficienței renale; sau o afecțiune inflamatorie în stadiul acut; aveți flebită acută și / sau tromboză venoasă profundă; ați avut un traumatism acut sau o intervenție chirurgicală recentă; sunt în primul trimestru de sarcină; sau în cazul în care tratamentul este contraindicat.
9.7 Până în măsura permisă de lege, noi nu suntem responsabili pentru orice pierdere, cheltuială de orice tip sau daună ce a fost suportată de dumneavoastră în urma prestării serviciului.
10. Terți și dispute cu terți
10.1 Alte link-uri terțe ce îndreaptă utilizatorul către www.ramispa.ro sunt menite să ajute consumatorul să găsească produsele și serviciile oferite de RaMi Spa sau pot avea alte scopuri conexe.